بعد از برجام و توتال این بار کی روش محرمانه شد!

با توجه به این جمله دبیر فدراسیون فوتبال، باید قرارداد سرمربی تیم ملی فوتبال را نیز جزء مسائل محرمامه کشور دانسته و نه تنها درمورد آن اظهار نظر نکرد بلکه به تعریف و تمجید آن هم پرداخت!

هنوز یادمان نرفته قراردادهای محرمانه چند سال اخیراز برجام تا توتال و ... را چه کلاه گشادی بر سر ملت ایران گذاشته شد.

گفتنی است در حالی که انتقادات کریمی نسبت به بندهای قرارداد کی وش با فدراسیون فوتبال ایران به اوج خود رسیده و پاسخ های ساکت هم مخاطبان را قانع نمی کرد، سرمربی تیم ملی فوتبال  پیامکی توهین آمیز خطاب به علی کریمی را برای عادل فردوسی پور ارسال کرد .

کی روش در این پیامک نوشت: "هیچ تردیدی وجود ندارد که استعداد را می‌توانید بخرید ولی شخصیت را نمی‌توانید؛ در لحظه‌ای مناشب جواب بی‌احترامی و دروغ‌های بزدلانه را خواهم داد؛ این شخص(علی کریمی) احترامش را از دست می‌دهد و 124 بازی ملی خود را از یادها می‌برد."

حال باید منتظر ماند و دید چه زمانی صدای سوء مدیریت ها و یا خیانت های برخی پیرامون قرارداد این مربی مغرور و پر حاشیه فوتبال ایران بلند خواهد شد.

لازم به تاکید است که رهبر معظم انقلاب چندی پیش خطاب به مسئولین کشور فرمودند: "مسئولین باید مردم را و بخصوص نخبگان را از جزئیات واقعیات مطلع کنند . ما چیز محرمانه نداریم . چیز مخفی نداریم . این مصداق همدلی با مردم است ."



برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: